December 06, 2010

selamat tahun baru wahai saudara seagamaku~


azam?
bile tiba tahun baru org sibuk berazam...
tapi aku masih di takuk lama...
jd biarlah tahun ni, aku malas berazam sebab azam hanya tinggal azam...
biarlah selagi rutin aku masih bergelar aku seorang mahasiswi...
takde yang akan lari, dari azam seorang pelajar...
masih sama seperti lalu...
cuma aku berharap semangat aku untuk belajar n mengetahui sesuatu yang baru makin kuat...
n aku dapat mengawal diri dari terlalu leka akan bab2 hati n perasaan ni...
manusia wajib belajar kecuali bile sampai saat otak terpaksa berhenti atas kehendak ilahi..

hari pertama radiology's skill lab...
menarik, nak2 bile diajar doc kristanto...
doc yg watak di dunia ni lebih kurang macam ayah...
ayah adik mis u so much...
hari ni tak blaja byk pon...
ttg radiologi sistem respirasi + muskuloskeletal sistem...
tak byk pon dr 8-4.30 pm...
next week balik kampung ;),suke!!!!!...
n this weekend ade mafest (malaysia festival) kt kedubes (kedutaan besar) malaysia...
pergi tak? nak?

p/s:
better late than never but never late is better ;)
SELAMAT TAHUN BARU WAHAI MUSLIMIN MUSLIMAT...
semoga hidup kita semua sentiasa diredhai oleh our true lover,ALLAH..
the one and only....



No comments:

Post a Comment